Sunday, August 1, 2010

9 hari lagi....

Sedar tak sedar lagi sembilan hari kiter bakal menyambut kehadiran bulan yang penuh barakah...iaitu bulan ramadhan...Ya Allah panjang kanlah usia ku moga aku dapat ketemu dengan ramadhan semula...
Ape nak cerita ye..takde apa pun yang menarik...cuma setiap kali kedatanga ramadhan hati ini merasa sangat sayu..mengapa agaknya..mungkin kerana jiwa ku disini...aku lahir pada tanggal 23 ramadhan mengikut bulam islam..rasa hati sunguh sayu...gembira...dan tak dpt nak digambarkan setiap kali kehadiran bulan yang mulia ini..
Semoga semuanya dapat keberkatan dibulan ramadhan tahun nie..dan pastinya aku berharap kedatangan ramadhan kali ini membawa seribu pengertian buat diriku....kali ini aku berfikir lagi dan lagi...mampukah aku memberikan senyuman dibibir mak dan abah untuk aidilfitri kali ini......

2 comments:

  1. insyAllah.. Mak dan abah pasti tersenyum kerana mempunyai anak seperti kamu... =))

    ReplyDelete