Monday, November 29, 2010

Sepintas Lalu....

Assalamualaikum...
Sudah lama tidak menulis..jari seolah-olah berat dan fikiran seolah-olah terhenti seketika dek kerna kesibukan tugas..tepatlah dari sebuah buku pembacaan ku bahawa..kesibukan boleh melekakan kesunyian...Alhamdulillah...
Dalam sehari ke sehari dalam waktu-waktu yang aku lewati banyak ketentuan Allah yang telah disuratkan buat hambanya ini...terasa keinsafan menyeliputi diri kerana ternyata diri ini selalu dalam keadaan tidak mensyukuri di atas ketentuanNya..aku yang sering menyesali aper yang terjadi, aku yang penuh dengan keluhan panjang..jarang sekali aku bersyukur di atas limpah kurnia yang Allah berikan...dan sekarang aku nampak hikmah yang tersirat buat diriku...Moga Allah sentiasa mengasihi hambanya ini dan moga aku pula menghargai setiap insan yang menyayangi aku dikeliling ku Mak dan Abah, Adik beradik dan kawan-kawan....

3 comments:

  1. hurm.. i ni selalu jg mengeluh.. dan sedih mcm x bersyukur nikmat Allah... astagfirullah..

    smoga kita kuat utk lalui hari2 mendtg...

    ReplyDelete
  2. td kete u blakang kete i kan.. hehe.. lama x sembang dgn u kan...

    ReplyDelete