Sunday, August 7, 2011

Luahan Rasa

Ramadhan sudah kembali..menyinari semua penduduk bumi..Alhamdulillah atas ketentuanNya aku bertemu lagi ramdhan kali ini...
Entah kenapa hati sangat sedih akhir-akhir ini..seolah-olah aku byk kehilangan...
Ya Allah aku benar-benar bersyukur kerana engkau anugerahkan aku seseorang..tapi kadang-kang aku merasa sepi,seolah-olah orang lain seakan menjauhkan diri dari ku...Aku kehilangan seorang kakak dan kawan-kawan...

Aku amat terharu atas lamarannya yang aku sambut dengan ikhlas hati..walau kini aku seakan kehilangan keceriaan seorang kakak dan kawan-kawan...adilkan ini untuk aku..aku menerima lamaran itu bukan kerana cinta semata-mata,namun untuk keberkatan hidup dunia dan akhirat...tapi sekarang hidupku kosong...kosong..kosong...hanya pada Allah tempatku mengadu...dan pada ibu bapa tempat aku menumpang kasih....dan pada sang kekasih seandai engkau tahu apa ku alami sekarang adakah engkau akan mengerti.....

1 comment:

  1. setiap takdir pasti bermaksud baik, walau pd mata kita seakan ada yg tdak kena...
    semoga kamu bahagia wahai sahabat...

    ReplyDelete