Sunday, May 23, 2010

Weekend yang lepas...

Hari minggu sudah berlalu...seperti biase takde apa yang aktiviti yang menarik untuk aku...menghabiskan masa bersama keluarga...aku tetap aku terus sendri dalam dunia ku ini...sedar tk sedar sudah lebih setengah tahun rupanyer untuk tahun 2010....tahun yang penuh dengan konflik dalam diri..konflik untuk memperbaiki diri...Adakah tanggungjawab sebagai khalifah Allah telah ku lunaskan dengan sebaik mungkin?, memegang tanggungjawab sebagai pendidik bukan semudah yang disangka...sudah kali ketiga aku mengajar subject yang sama...apalah pencapaian yang telah aku lakukan agaknya...dan untuk kali kedua hampir 20% student ku gagal dalam subject ini..ntah dimana silap agaknya...aku kah yang bersalah atau memang mereka yang bermasalah...apakah agaknya teknik yang terbaik untuk mendekati student ku....memberi sepenuh kefahaman kepada mereka berkenaan subject di ajar...aku harap cuti sem kali ini dapat kupenuhkan dengan aktiviti bermanfaat..harap-harap..mengupdate notes dan memikirkan cara terbaik untuk memberi lecture pada sem ini....

No comments:

Post a Comment