Wednesday, June 9, 2010

Green Peace...


Eh sama seperti berjanjilah pulak...
Baju hijau,tmpt nie pun hijau...:))
Langkah diatur sekata...
Kekoknya masih terasa...
Kata-kata kiasan dibuka...
Ternyata kalau dah spesies suka bercakap
tunggu mukadimah je..terus satu persatu episod dikupas
Almaklum..berbulan-bulan sudah tersimpan dalam kotak ingatan....
hai kawan lamaku...
Seolah-olah berada di hadapan cermin diri...bila berbicara
Cengil...itu aku
Cerewet...itu aku kadang-kadang
Pemurah...itu aku jarang-jarang
Penyayang ..itu aku selalu
Pengemas..itu aku tgk mood
Apa-pun manusia tidak dilahirkan sempurna ada kelebihan dan kekurangan
....Aku tahu dari pandangan itu ada sesuatu masih tidak terluah..
Biarkan..biarkan dia mendapat kekuatan..let's its come naturally ok...
Sudah masa penanda buku diletakkan kembali
Bg episod akan datang yang belum ada kepastian...
Mungkin biarkan SMS kembali berbicara...

"Hidup memerlukan pengorbanan. pengorbanan memerlukan perjuangan. perjuangan memerlukan ketabahan. ketabahan memerlukan keyakinan. keyakinan pula menentukan kejayaan. kejayaan pula akan menentukan kebahagiaan."

No comments:

Post a Comment