Saturday, June 12, 2010

Sabtu Kembali Lagi...


Sabtu kali ini..memenuhi undangan majlis perkahwinan rakan dan jiranku...
Masih kekali dalam ingatan saat bersekolah bersama, masih berhingus kata orang..
Dier ni mmg kategori lembut la among we all...ramai jugak peminatnya...akhirnya kawin dengan org sekolah menengah dah jodoh dier..heheh
Hampir semua rakan-rakan sekolah menamatkan zaman bujang..tatkala menerima jemputan macam biasa aku dihujani soalan-soalan cepumas dan cepugangsa..heheh..ha nko biler lagi, nak tunggu aper nie, jgn memilih sangat..hehehe..aku macam biasa happy go lucky type dalam hati sapa tau...senyum sampai nampak gigi bongsu hahah( sah tu ketawa namanya kawan)..Aku pergi jugak meraikan kawan sekolah punyer majlis, cam biase bw hadiah nie yang termahal penah aku beli..selalu share dengan orang je..heheh anyway tahniah ye kawan...begitulah putaran masa...tak sedar hampir 20 tahun aku meninggalkan zaman sekolah rendah...semua kawan-kawan membawa haluan masing-masing dan aku kembali berkhidmat di tanah tumpah ku sendiri...cikgu-cikgu macam biase still ingat kat aku...aku bukan best student pun.., penah buat perkara memalukan zaman sekolh dulu..heheh almaklum aku nie penggeli sikit orangnyer..(apa dier yang aku buat biarlah rahsia..huhu)...tpmaybe cikgu ingat sbb nama ini begitu unik...atau aku dibayanngi abah yang mmg terkenal seantero Pulau nie..hehe, atau aku memang bdk baik pun...huhu Tak kiralah sapa pun aku dulu, kini dan selamanya..heheh aku tetap insan biase yang berusaha untuk menjadi luar biasa....Amin...

No comments:

Post a Comment