Tuesday, June 22, 2010

Suka-suka...


Hujan yang turun pagi ini..sudah dua hari berturut-turut hujan turun membasahi bumi naning yang permai ini...sebuah kawasan kampung yang belum dicemari atau dijajahi...dikiri-kanan jalan penuh dengan penuh dengan rumah kampung...kawasan penjualan kraftangan...dah sekarang raja buah sedang membanjiri jalan-jalan di kawasan ini..ye buah lulian..heheh..so kepada penggemar durian sila-silalah berenti seketika sambil menikmati durian kampung yang sedap dan manis apatah lagi harganya amat murah sekali...
Aku apa kisah minggu ni..kawan-kawan seofis sudah kembali..seronoknya akhirnya ofis nie kembali seperti sediakala...riuh-rendah..tapi kadang-kadang sore aku je yang buka cerita..dieorang jadi pengulas..kadang-kadang aku ulas sendiri.hehe takpelah asal ada kawan nak mengeluarkan kata-kata almaklum aku kene cakap 4000 patah perkataan satu hari(nie trade mark aku dari kat company lama semua orang ingat..hehe)
Buat masa ini takde yang menarik untuk dikongsi..hidup perlu diteruskan, doa terus dipanjatkan agar diri ini tabah menghadapi dugaan, taat akan suruhanNya,sabar dalam penantian, setia dalam persahabatan...

1 comment:

  1. thanks for the correction babe.. sy tunggu koleksi bunga tulip baru dr kamu.. heheh

    ReplyDelete