Monday, July 5, 2010

Selamat Hari Lahir



Sudah agak lama tidak menulis di blog ini...banyak perkara yang berlalu semenjak 2 minggu ini..kesibukan tugas di tempat kerja menyebabkan aku tiada kesempatan untuk menulis (otak penat dan takde mood nak menaip)..Ok lets start...pertama sekali Selamat Hari Jadi kepada diri ku...aku telah menyambut hari lahir yang ke..tuttt tahun ini..buat pertama kali dapat ucapan yang boleh dibanggakan huhu penangan FB...Alhamdulillah dalam usia ini aku masih bernafas, masih dilimpahkan rezeki dan kasih sayang dari Allah..masih ada mak dan abah yang sentiasa mengambil berat, masih ada adik beradik...dan anak-anak buah yang comei..anak sendiri..huhu tunggulah mana tau..Hadiah..???, aku tak pernah mengharapkan semua itu..mmg tak penah dapat hadiah pun hehe.. tp bg insan yang menghadiahkan keikhlasan sebagai sahabat terima kasih diucapkan....moga Suatu Masa itu akan tiba dengan izinNya...








Di hari lahirkan ku telah aku habiskan masa bersama kawan-kawan lama di sepang...bukan ape pun saje nak mereleasekan tension...keje banyak tapi mood takde kan..dpt jumpa they All gelak sakan, sambil menganyam ketupat bestla pulak rasa Astagfirullah biler mak aji nie nak insaf..heheh

Dua hari sudah hari lahir ku berlalu tapi bahan masih terasa...inilah tahun dimana aku sedar kewujudan 4 Julai itu..kerana setiap tahun aku tak penah endahkan kedatangannya...yang aku tahu aku akan berubah umur..terima kasih kepada kawan-kawan yang sudi mengimarahkan tarikh hari lahir ku itu..hehehe

Sedar tak sedar dah hampir aku ke angka 3 dekad...Ya Allah apakah amalan ku mengcukupi seandai aku dijemput mengadapmu..pimpinlah, bantulah aku...kerana Aku Hanya Insan Biasa..yang tidak terlepas dari noda dan dosa....AMinnn....

No comments:

Post a Comment